אני מאמין שזו תהיה השאלה הראשונה שתופיע בראש שלך, כאשר אתה מרגיש שמשהו לא בסדר עם ה-AC שלך. תיקון מיזוג אוויר הוא לא משהו שממש קל לטפל בו. תזדקקו לסיוע של מומחה שיעזור לכם לתקן את זה, או שהאפשרות האחרת היא שאתם רוצים ללמוד איך השיטות והשלבים לתיקון מיזוג אוויר?

הנה דברים שצריך לעשות בתחילת כאשר אתה רוצה לברוח ממזג האוויר החם והדביק במיוחד בקיץ.

יש כל כך הרבה דברים שיכולים להיות הסיבות לכך שה-AC שלך לא עובד או מתפקד כראוי. יכול להיות שהתרמוסטט שלך אינו פועל כהלכה, או שהמנוע או המדחס כשלו. מאייד מלוכלך עלול גם לגרום לבעיות, או שחסר לך נוזל קירור.

במקרה זה, שיטת תיקון מיזוג אוויר כמו ניקוי פשוט עשויה להחזיר את היחידה שלך לפעולה, אך ייתכן שתצטרך להחליף חלק, או שאולי יש טעם לא לתקן ולשקול החלפת המזגן.

יש כל כך הרבה דברים שהופכים להיות הסיבה מדוע סליל המאייד שלך קפוא. זה כאשר המזגן פועל ברציפות כל היום והלילה עם רמת קירור לא גבוהה, ומחזור לא מאוזן. זה גורם לאוגר היוצא של האספקה להרגיש חמים. אז כבה את המזגן לרגע או בהדרגה ונסו להבין מה יכול לעצור או להפחית את הקצב של סליל קפוא.

אם רכישת יחידה חדשה היא הפתרון הטוב ביותר, באמת מומלץ להצטייד במומחה שיעזור לכם להבין ולבחור מהי המערכת והגודל המתאימים ביותר שיתאימו בצורה הטובה ביותר לאורח החיים שלכם בבית. בהתבסס על מגוון הצרכים והפריסה של הבית שלך, האפשרויות שעשויות לעלות, כדלקמן:

בראש ובראשונה, אוויר מרכזי, לרוב הבחירה הטובה ביותר לקירור כל הבית שלך. אם אתה צריך רק חדר או שניים צוננים, אז יחידות חדר, שיכולות להיות ההימור הטוב ביותר שלך. אם הבית שלכם כבר מצויד בתעלות תקינות, מערכת מפוצלת, המפרידה בין המדחס החיצוני למעבה, עשויה להיות הבחירה המתאימה ביותר.

בעוד שהאחרון חביב, הוא מצננים אידוי, המשתמשים במים אידויים כדי לקרר אוויר ולהתאים את הטוב ביותר למזג אוויר צחיח.

שאלנו טכנאי מזגנים ברחובות מה הופך תיקון מיזוג אוויר לדחוף

כאשר אתה מבין שאין חשמל בתוך ה-AC שלך, אתה יכול לבדוק שוב את החיווט, ואת המפסק, או סיבה אחרת היא שהמיזוג שלך מעבר לחום הרגיל. לתיקון מיזוג אוויר, נסה לשפר את החיווט, להגדיר מחדש את המעגל, ולהקפיד לנקות גם את זרימת האוויר ליחידה החיצונית.

כדי לצמצם את מספר הבעיות שעלולות להתעורר, מומלץ כתיקון מזגן לבדוק באופן קבוע את תחזוקת המזגן שלכם. זאת כדי להבטיח שהמזגן שלך עובד ביעילות גבוהה ויכול להאריך את תוחלת החיים שלו.

זה גם צעד טוב שצריך לנקוט כשאתה מתמודד עם בעיות בתיקון ה-AC שלך, אתה לא מסתמך רק על טכנאי, במקום זאת אתה משקיע את המאמץ שלך לחפש בטיפים ולבקש מכל מומחה בתחום זה לטפל בסוג זה בעצמך . לכן, בכל פעם שיש לך בעיה, באופן עצמאי לא תיכנס בקלות לפאניקה וספק.

הגדר לפחות בדיקת תחזוקה שנתית עם טכנאי או בדיקה חודשית בעצמך כדי לנקות את היחידה, לבדוק את נוזל הקירור ולוודא שהמערכת תקינה. תיקון AC יהיה הכרחי מסיבות בלתי מורגשות שהופכות למקור הבעיה של AC אשר בפירוט הם כדלקמן:

קל לזהות שחגורת המאוורר שלך התבלה. נסה להקשיב לצליל של מיזוג האוויר שלך. אם יש משהו כמו צווחה, אז לתיקון AC, הגיע הזמן שתחליף אותו. אם הצלילים מתגברים לפני שאתה מחליף אותו, ייתכן שיהיה עליך להכין כסף גדול, שכן זה אומר שהנזק היה חמור.

עבור תיקון מיזוג אוויר של בעיה כמו דליפת קירור, אתה לא יכול להישאר בטל או לעשות כלום, שכן תופעת הלוואי תפחית את יעילות המיזוג שלך ותפגע בסביבה הקרובה. לא רק שאתה צריך לטעון את המערכת שוב, אתה צריך גם לשנות את הצינורות שלה כדי למנוע נזק דליפה גדול יותר.

כלים לתיקון מיזוג אוויר

מומלץ לקבל כלים לתיקון מיזוג אוויר, כך שבכל פעם שהמזגן שלך לא עובד טוב, אתה לא צריך להתבלבל כדי לשאול מהשכן שלך או מחבריך, בין אם באמצע הלילה, או בחורף שעלול לנעול אותך. בבית.

זה יהפוך כל כך שימושי עבורך, מכיוון שכבר השקעת כסף רק כדי להתמודד עם תנאים כאלה שאתה הכי רוצה להימנע מהם. להלן הכלים הדרושים לתיקון מיזוג אוויר. פלייר חרטום מחט, מתקן אום, סט שקע/חגר, בודק מתח, רב-מטר, מפתח ברגים מתכוונן, מקדחה/מברג – אלחוטי, מברג מבודד.