בובות לול סדרה 3 הן חלק מקו הבובות הפופולרי של LOL Surprise. הבובות הללו נועדו להיראות אופנתיות ומסוגננות, עם תלבושות אופנתיות ואביזרים אישים ייחודיים. אחד הדברים המרגשים ביותר בבובות לול סדרה 3 הוא מספר ההפתעות שמגיעות עם כל בובה. כל בובה מגיעה עם 20 הפתעות, כולל בובת אופנה, תלבושות, נעליים, אקססוריז, קופסת כובעים, מברשת שיער, מעמד לבובות וחבילה רב פעמית ההופכת למשחקי חדר הלבשה. גם האריזה של הבובות היא גולת הכותרת. הבובות מגיעות בקופסה גדולה וצבעונית המעוטרת בתמונות של הבובה והאביזרים שלה. הקופסה נועדה להיראות כמו בוטיק אופנה יוקרתי, עם ידית לנשיאה קלה.

הבובות עצמן מפורטות להפליא ועשויות היטב. גובהם כ-25 לבובות יש גם שיער שורשי שניתן לעצב ולהבריש. אחד המאפיינים הבולטים של בובות LOL Surprise OMG Series 3 הוא האישיות הייחודית שלהן. באוסף יש ארבע בובות: Chillax, Class Prez, Roller Chick ו-Da Boss. לכל בובה יש סגנון ואישיות ייחודיים משלה.

Chillax היא בובה נינוחה בהשראה בוהמית שאוהבת פסטיבלי מוזיקה ולבלות בחוץ. היא מגיעה עם וסט עם פרנזים, מכנסי ג'ינס קצרים וכתר פרחים.

Class Prez היא בובה חכמה ומתוחכמת שאוהבת לקרוא וללמוד. היא מגיעה עם בלייזר משובץ, חצאית עיפרון וזוג משקפיים.

Roller Chick היא בובה ספורטיבית והרפתקנית שאוהבת החלקה על גלגיליות וספורט אתגרי. היא מגיעה עם זוג גלגיליות, חולצת קרופ וזוג מכנסיים קצרים.

Da Boss היא בובה בטוחה ועוצמתית שאוהבת לקחת אחריות. היא מגיעה עם סרבל בלינג, ז'קט וזוג משקפי שמש.

לכל בובה יש גם סיפור רקע ותחומי עניין ייחודיים, המפורטים על האריזה ובאתר LOL Surprise. זה מוסיף שכבת עומק נוספת לבובות וגורם להן להרגיש יותר כמו אנשים אמיתיים. בנוסף לבובות עצמן, קולקציית בובות לול סדרה 3 כוללת גם מגוון אביזרים וערכות משחק. ישנן חבילות אופנה, הכוללות תלבושות ואביזרים נוספים לבובות, כמו גם ערכת משחק לרכב, המאפשרת לילדים לקחת את הבובות שלהם לדרך.

בסך הכל, בובות לול סדרה 3 הן תוספת מהנה ואופנתית לקו הבובות של LOL Surprise. עם האישיות הייחודית והבגדים המסוגננים שלהם, הם להיט בקרב ילדים ואספנים כאחד.