לאחסון חפצי הערך שלך בבית, וודא שיש לך כספת ביתית יציבה. במחיר סביר, תוכלו לקבל את כל מה שאתם צריכים איתכם ובמקביל להימנע מהעלות של כספת בנקאית. זה מפריע ללכת לבנק בכל פעם שמישהו במשפחה שלך צריך עותק של תעודת הלידה שלו או רוצה לקחת את הדרכון שלו לטיול, למשל.

בדרך זו, לא תצטרך לעשות זאת. ישנן גדלים וצורות רבות של כספות ביתיות אז בחרו בקפידה בהתאם לצרכים שלכם. אולי תרצה אחד קטן, משהו בסביבות 15 פאונד, לאחסון מזומן וחפצי ערך קטנים. צריכה להיות לו ידית כך שתוכל לשאת אותו בקלות.

אולי תרצה אחד גדול יותר שיכול לשקול עד 100 פאונד לאחסון מזומן, כמו גם מסמכים, תכשיטים ופריטים יקרים מרחבי הבית שלך כמו כסף. סביר להניח שיהיה לזה מנעול קומבינציה. תכונה עיקרית בכספת ביתית היא שהיא צריכה להיות חסינת אש, לא רק עמידה בפני אש.

אתה בהחלט רוצה להציל את החפצים שלך אם יש שריפה בבית שלך. אתה גם רוצה שזה יהיה עמיד למים, לא רק עמיד במים. כבאים ככל הנראה יכבו שריפה בביתכם עם זרנוקי מים, כך שזו תכונה חשובה מאוד בשמירה על חפצי הערך והמזומנים שלכם.

יש אנשים שלא חושבים על זה. ודא שהוא ננעל היטב, כמובן, ושהוא קל מספיק עבורך לפתוח. אם יש שילוב, יש מפתח כדי לגבות אותו למקרה שתשכח את השילוב. העניין בכספות הוא שהן צריכות להיות קלות עבורך לפתיחה אך לא כל כך קלות שגנב יוכל לתפוס אותן ולפתוח אותן.

תכונה נחמדה נוספת הכלולה בכספות הגדולות יותר היא חור עיגון. זה אומר שניתן להבריג אותו לקיר או לרצפה. אתה יכול לשמור כספת כזו במרתף שלך, ואף אחד לא יוכל להיכנס ולהסיר אותה. לגנבים פשוט אין זמן כזה.