כספות אקדח הן כמו מוסכים, זה לא משנה כמה גדולות אתה מקבל אותן, אתה תמיד מוצא את עצמך רוצה יותר מקום. הסיבה לכך היא שהסיבות העיקריות לבעלות על כספת לאקדח, הגנה מפני גניבה והגנה מפני אש, חלות על דברים רבים אחרים בבית שלך. האופי המאובטח של כספת קטנה לאקדח הופכת אותם למושלמים עבור תכשיטים, מסמכים, אוספי מטבעות וחפצי ערך אחרים. עמידות האש של כספת אקדח הופכת אותם למושלמים לאחסון תמונות משפחתיות או נכסי ירושה. כאשר קניות בטוחות חשבו מראש על דברים אחרים בבית שלכם, שעליהם אתם או בן משפחה אחר אולי תרצו להגן.

רוב כספות הנשק מפרטות את הקיבולת שלהן לפי מספר הרובים שהם יכולים להחזיק. מספר זה עשוי להיות משתנה המבוסס על אפשרויות הפנים השונות של הכספת או מספר בודד שבדרך כלל הוא המרב מכל אפשרויות הפנים. מספר זה עשוי להיות נכון אם כל הרובים שלך דקים כגון רובי ציד או פעולות מנוף חסרות טווח. פעמים רבות רובה בורג אחד ישתמש במרחב שהיצרן איפשר לשני רובים בכספת. (אלא אם כן אתה מוכן לתקוע אקדחים יחד כמו פאזל) זה נכון לכל יצרני כספות לאקדח ולכן אנו מציעים לקחת את קיבולת היצרן ולהפחית אותה ברבע עד שליש כדי לקבל קיבולת "בעולם האמיתי" של כספת.

לעתים קרובות שתי כספות באותו גודל ובאותו מראה יישאו מחירים שונים בתכלית. הסיבה הראשונה להבדל זה היא כמות הפלדה בכספת. כספות המיוצרות מפלדה דקה וחומרים מרוכבים (שתי שכבות של פלדה דקה המרכיבות לוח עמיד בפני אש) עשויות להיראות מוצקות ולשאת רק דירוג אש טוב ככספות העשויות מפלדה כבדה או פלדה מלוח. עם זאת, הם לא יהיו בטוחים כמו עמיתיהם הכבדים יותר ועשויים להיות פגיעים ל"גרורות" פתוחות.

שימו לב למשקל הרשום של הכספות שאתם בודקים. אי אפשר לזייף משקל, כספות מפלדת לוחיות יהיו הרבה יותר כבדות מאלו המרוכבות. אתה יכול גם לרפרף על הדלת עם פרקי האצבעות שלך, לדלת מורכבת תהיה טבעת "חלולה". כספות איכותיות יישאו גם תווית רשום ב-UL. כדי להירשם הכספת תעבור את מבחן מעבדות החתמים המורכב מהענקת כלי פריצה נפוצים כגון ברבים ומקדחות למפצחים מנוסים ומתן להם שלושים דקות להיכנס לכספת. אם הם נכנסים לכספת בפרק הזמן הזה, הכספת נכשלת.

הסיבה השנייה לכך שכספות במראה דומה עשויות להשתנות מאוד במחיר היא דירוג האש. כספות יקרות יותר נושאות בדרך כלל דירוג אש טוב יותר. דירוג האש נמצא לרוב על תווית בקצה הפנימי של הדלת. הדירוג יפרט שתי טמפרטורות וזמן. למשל 1200 מעלות, 30 דקות, 325 מעלות. בדוגמה זו הטמפרטורה אליה נחשפה הכספת הייתה 1200 מעלות ולאחר 30 דקות של חשיפה הטמפרטורה הפנימית המקסימלית שנרשמה הייתה 325 מעלות. אף כספת אינה באמת חסינת אש, אם תחשוף לטמפרטורות אש מספיק זמן הטמפרטורה הפנימית של הכספת תעלה לשווה לטמפרטורה החיצונית וכל חפצי הערך הדליקים יאבדו. עם זאת, טבעה של שריפה בבית היא לעלות בטמפרטורה דרסטית ואז ליפול די מהר ככל שחומר בעירה קרוב נצרך. כל דפוס אש שונה ואף פעם אין ערבויות אבל כספת לנשק ארוך עם דירוג טוב יותר יכולה בהחלט לשמר את התכולה שלה שהייתה אובדת עם כספת פחותה.

ישנם שני סוגים של גימורים שנמצאים בכספות לאקדח. גימור צבע מרקם או גימור מבריק מסוג "צבע רכב". הגימורים המרקמים מרוססים בשכבה אחת, בעוד שייתכן שיידרשו עשרים שכבות או יותר של צבע כדי להשיג את הגימור "צבע המכונית" המבריק והחלק. העבודה הנוספת הכרוכה בבניית כספת מבריקה מגדילה את העלות שלה בקמעונאות בעד כמה מאות דולרים עבור כספת בגודל זהה.

גימורים מבריקים נבחרים לרוב עבור כספות שיוצגו בחדרים כמו סלונים או משרדים. הם מראים אבק וטביעות אצבעות מהר מאוד כך שתצטרך לנקות אותם באופן קבוע אם אתה רוצה שהם ייראו במיטבם. כספות בגימור מרקם דואגות הרבה פחות להיראות אטרקטיביות.

אם הכספת שלך תהיה בחדר לא מחומם או במוסך, או באזור של לחות גבוהה, מומלץ להתקין מוט דרי או להשתמש בחבילות חומרי ייבוש בכספת שלך. ה-dri-rod הוא תנור חימום קטן המותקן בחלק הפנימי של הכספת. הוא מספק כמות קטנה של חום לפנים הכספת כדי למנוע חלודה וטחב מהנשקים וחפצי הערך שלך. הוא מופעל על ידי חשמל, חור קטן נקדח בכספת ליד התחתית שלה, (נקדח מראש על ידי היצרן ברוב הכספות) מספיק גדול כדי שהכבל החשמלי יעבור דרכו. חבילות חומרי ייבוש הן חבילות גדולות של סיליקה ג'ל הסופגות לחות מהאוויר. עם הזמן הם מאבדים את האפקטיביות שלהם ויצטרכו להחליף אותם או לייבש אותם בתנור.

חלק גדול בהגנה על חפצי הערך שלך מפני חלודה וטחב הוא למנוע מלחות מלכתחילה להיכנס לכספת. יש לייבש היטב את כלי הנשק הרטובים מהשימוש בשטח לפני החזרתם לכספת. כל דבר אחר המאוחסן בכספת צריך להיות יבש גם לפני האחסון. אם הכספת שלך נמצאת באזור שעשוי להיות נתון להצפה או חלחול, התקן אותה מוגבה מהרצפה גבוה מספיק כדי להיות מעל כל לחות הנכנסת.

חשוב היטב על הצרכים הנוכחיים והעתידיים שלך בעת ביצוע הרכישה. אקדח או כספת ביתית אינם השקעה זולה, ולאחר הרכישה היא צפויה להיות איתך לאורך זמן.