טכנאי מזגנים בתל אביב מספק שירותים מגוונים ללקוחות בעיר, בסביבותיה ובכל גוש דן. הוא מייעץ, מתקין, מתקן ומתחזק מזגנים מכל הסוגים כולל עיליים ורצפתיים. היצרנים מספקים פתרונות מיזוג למצבים שונים והמתקינים מיישמים אותם במבנים השונים. לכל מזגן יש יתרונות אחרים, ולעיתים גם חסרונות, והבחירה נעשית על פי צורך, אילוצים, טעם אישי, תקציב קיים ועוד. יש הבדלים בין שני סוגי מזגנים אלו ולהלן נציין אותם.

מזגנים עיליים

מזגנים עיליים הם, כמובן, הנפוצים ביותר בגלל מספר יתרונות מובהקים. הם מגיעים בשתי יחידות: פנימית וחיצונית. החיצונית מותקנת מחוץ למבנה וכוללת את המדחס והמעבה. הפנימית מותקנת על אחד הקירות הנבחרים הפנימיים – מעט מתחת לשיא התקרה. היחידה הפנימית גבוהה ואינה תופסת מקום ופיזור האוויר הקר בה הוא מעולה. ניתן למצוא מזגני 1 כוח סוס המיועדים לחדרים סטנדארטיים קטנים, מזגני 2.5 כוח סוס לחדרים של 25 מ"ר ומזגני  3 כוח סוס לחדרים במידות של 40 מ"ר. מערכות מיני מרכזיות הם בנות 4 כוח סוס ומיועדות לחללים גדולים ו/או מחולקים ליחידות משנה. לדוגמא – דירה בת 120 מ"ר. מערכות מרכזיות מיועדות לאולמות גדולים, לחנויות אאוטלט, לאולמות ועוד. במקומות רחבי ידיים כאלו לא ניתן, לרוב, למצוא מזגנים רצפתיים. כל התקנה נעשית על ידי טכנאי מזגנים בצורה מעט שונה אבל חייבת להיות על פי הוראות היצרן ותקנים מחמירים.

מזגנים רצפתיים

קיימים מזגנים רצפתיים רגילים, דו כיווניים וניידים. גם מזגן זה הינו מפוצל ובעל שתי יחידות: חיצונית ופנימית. כאן יחידת הקירור הפנימית נמצאת על הרצפה. יש לכך יתרון אחר כי הקור יוצא מלמטה ונותר  בגובה בו אנשים יושבים ועומדים. עוצמת הקירור הינה גבוהה יותר אלא שהיחידה תופסת מקום בחדר. חסרון נוסף הוא שיש צורך להקפיד על פתחי אוויר של כניסה ויציאה, שנוצר רעש וגם שנשיבת האוויר ממנו חזקה. עבור רבים  הדבר עלול להפריע בעת השהייה ו/או העבודה סביב שולחנות.

מזגן רצפתי דו כיווני

דומה למזגן דו רצפתי רגיל, אלא שהוא מתוכנן להצבה בין שני חדרים על מנת שהאוויר ייפלט  לשניהם בו זמנית. ליחידת הקור יש שני פתחים המופנים לשני הכיוונים שניתן לשלוט עליהן ולהפסיק את זרימת האוויר. היתרון העיקרי הוא בחסכון כספי ניכר בהתקנה. די ביחידה אחת המסוגלת לשרת שני חללים. על מנת להשיג זאת יש צורך לפתוח פתח בקיר המחבר את שני החדרים מה שלא תמיד הדבר נוח לדיירי החדרים. גם הוא יוצר רעש חזק שעלול להפריע. בנוסף, הוא מרוחק יותר מהקיר, לכן, יש צורך במתיחת צנרת ארוכה לפתחי הכניסות והיציאות. דבר מכער במעט את החדר.

מזגן רצפתי נייד

מזגן זה ניתן להזיז ממקום למקום בתוך החדר או מחוצה לו. יש צורך למשוך ממנו צינור עבה אל פתח או חלון, ובכך הוא שונה מהניידים הסטאטיים. יש צורך להשאיר חלון פתוח, ולכן, יתרונו רב בחדרים קטנים. הניידות שלו מאפשרת מתן פתרונות בנסיבות שונות שחלקם זמניים. עוד מזגן מהסוג הזה  הוא מזגן רצפתי עם מדחס חיצוני קטן המספק קירור יעיל יותר אבל אינו נפוץ. מזגנים רצפתיים מבוקשים כאשר אין אפשרות להתקין עיליים. כך במקרים בהם אין קיר יציב, אלא קיר זכוכית, או בנסיבות אחרות.  מומלץ לקבל ייעוץ לגבי סוג המזגן המומלץ מחברה בעלת מוניטין בתחום. טכנאי מזגנים בתל אביב הפועלים מטעמה מתקינים במקצועיות את כל המזגנים הקיימים. כל לקוח  ותיק או חדש יקבל שירות מקצועי מסור עם יחס אישי.