כספות ביתיות נרכשות במספרי שיא. למרבה הצער, רוב האנשים לא קונים את סוג הכספת שתגן עליהם מפני פריצה. בעלי בתים בדרך כלל יקנו כספת באחת מהחנויות הגדולות לאספקת משרדים או שיפוץ בית, שם הם מוכרים כספות זולות להגנה מפני אש.

כספות אלו מתאימות להגנה מפני אש, אך למעשה אינן מציעות הגנה מפני פריצה. החומרים המשמשים לייצור אותם נועדו לשמור על הטמפרטורה בתוך הכספת מתחת ל-350 מעלות כדי למנוע מהנייר להישרף. כספות אלו לא ימנעו מאדם עם פטיש ומברג להיכנס פנימה; או פשוט להרים אותם ולהסתלק.

צרכנים צריכים לרכוש כספות מחברה. כאן תוכלו לקבל מידע על כל סוגי הכספות השונים ולרכוש אחת שתעניק לכם את ההגנה שאתם מחפשים. יש היום בשוק כספות יוקרתיות שמלבד מתן הגנה מעולה לפריצה ושריפה מעוצבות להפליא עם גימורי צבע מרהיבים ופנים תכשיטים מפוארים.

צרכנים הרוכשים כספות יוקרתיות צריכים גם לוודא שהכספת היא לא רק פעמונים, אלא מספקת רמת אבטחה גבוהה. כספות ביתיות עם אבטחה גבוהה נבדקות בדרך כלל על ידי מעבדות חתמים (UL) באותו אופן שבו נבדקות כספות באיכות מסחרית. אחד שנבדק לקניית פריצה UL הוא הביטחון הטוב ביותר שצרכן יכול לקבל.

למידע נוסף על כספות ביתיות ויוקרתיות ראה את כספות היוקרה החזקות והיפות בעולם בכתובת www.prestigesafe.com הבית המושלם עבור חפצי הערך שלך.