טכנאי מזגנים מקצועי בתל אביב מספק שירות ללקוחות רבים וביניהם פרטיים, עסקיים, ציבוריים, מוסדיים ועוד. השירות כולל ייעוץ, התקנה, תיקונים ותחזוקה לכל סוגי המזגנים הקיימים וניתן לאורך כל ימות השנה. המזגנים הנפוצים ביותר הינם המפוצלים המגיעים בקטגוריות שונות. ביניהם ניתן למצוא את העיליים וגם את המערכות המיני מרכזיות. יש הבדל בין שתי המערכות הללו מבחינת צורת ואופי הקירור/חימום. מזגנים עיליים נועדו לחללים פתוחים כמו חדרים בודדים, מבואות וכדומה. ואילו מערכות מיני מרכזיות מקררות/מחממות חללים פתוחים של 100 מ"ר לערך אבל גם יחידות מחולקות לחדרי משנה כמו דירות 120 מ"ר. מזגנים עיליים מגיעים בתפוקות שבין 1 ועד ל 3 כוח סוס. ואילו מיני מרכזיות מתחילות בתפוקה של 4 כוח סוס.

יתרונות והתאמות

היתרון העיקרי של מזגן מיני מרכזי הוא באיכות הקירור. לחלל פתוח הפיזור יכול להיות אופטימאלי בעקבות תכנון מיטבי של נקודות פיזור האוויר. היתרון הרב יותר הוא ביחידות מחולקות. לא לכל חדר בהן יש קיר חיצוני. כאן האוויר זורם בתעלות המותקנות מעל הנמכות תקרה היכולות להגיע מגבס, עץ וחומרים אחרים. כל תעלה מגיעה עם ציפוי פנימי העשוי מחומר מבודד השומר על הטמפרטורה בעת מעבר האוויר. קצה כל תעלה מגיע לחדר אחר. האוויר נכנס דרך תריס שניתן לשלוט עליו על ידי פתיחה או סגירה. כך כל חדר ממוזג/מחומם בצורה אופטימאלית.

מזגן אינוורטר

החיסרון העיקרי של מערכת מיני מרכזית הוא בהעדר יכולת של כל בעל חדר לווסת את הטמפרטורה עצמאית. הפיתרון מצוי במזגני אינוורטר המווסתים עצמם על פי טמפרטורת החדר. יש בהם חיישנים השולחים הוראות למזגנים כל אימת שהטמפרטורה משתנה מזאת שנקבעה בשלט. כך הם נדלקים וכבים על פי הצורך. היתרון הוא שהטמפרטורה המצויה נוחה כל העת. מבחינת הלקוח זה חיסכון בחשמל, בלאי נמוך וכדומה. הם יקרים יותר ממזגנים רגילים אבל החיסכון לאורך שנים מבטל, במקרים רבים, את עלותם היקרה.

עיצוב נאה

למזגן מיני מרכזי יש יתרונות רבים בכל מה שקשור לעיצוב. הוא יחיד ומבטל התקנת 4 או 5 מזגנים על הקירות החיצוניים. ניתן להתקינו על גג, בנישה נסתרת, מאחרי שיח ועוד ולהעלים אותו מהעין. ניתן ליצור הנמכות תקרה חינניות מעץ או גבס אשר ישפרו את מראה החלל הפנימי. בבתים מודרניים התריסים מעוצבים בצורה נאה ואף ארוכים וגבוהים, ולכן, הנוכחות שלהם  מוסיפה או איננה מורגשת כלל. בבתים חדשים ההכנה מגיעה בילט אין בתוך המפרט הכללי של הדירה, והדבר מקל מאוד ואף חוסך הוצאות כספיות. במגדלי דירות המזגנים המיני מרכזיים יעילים מאוד. במקרים רבים, אין בהם די מקום לעיליים בגלל מסתורי כביסה קיימים ומסיבות אחרות.

התקנה ושירות

טכנאי מזגנים בתל אביב ייעץ לגבי סוג המזגן הנדרש לכל סיטואציה ויכול להמליץ גם על המיני מרכזיים הנפוצים והמובילים. יצרנים רבים מייצרים אותם תחת בקרת איכות מחמירה. לכולם ניתנת אחריות הנקבעת על פי שיקולי היצרן. במקרים רבים, היא ניתנת גם עבור ההתקנה עצמה. את ההתקנה יש לעשות על פי תכנון מוקדם. במקרה והמתקין מתקין את התעלות אזי משך העבודה יהיה ארוך יותר. ניתן להתקין בעת בנייה ושיפוצים רחבים או כאשר כבר גרים במקום. עלויות מערכות אלו יקרות, יחסית, אבל הן מייתרות מספר רב של מזגנים. מומלץ לקבל שירות באמצעות טכנאי מזגנים בעל מוניטין אשר מגיע עם ניידת שירות מאובזרת. הטיפול והשירות שלו הינו מקצועי וניתן עם יחס אישי לכול לקוח, ותיק או חדש כאחד.